Taxa, leul si UE
In ceea ce priveste factorii care pot influenta dezvoltarea industriei auto, am ales sa abordez aceasta problema din trei unghiuri: taxa auto de prima inmatriculare, scaderea leului si noile norme impuse de UE in ceea ce priveste adaptarea masinilor la cerintele de protectie a mediului. Intrucat sistemul de taxare nu a fost
stabilit, taxa auto de prima inmatriculare nu influenteaza inca in nici un fel aceasta industrie. Chiar si asa, Laura Andreescu, Marketing & Communication Director, Romcar, este de parere ca aceasta amanare a formulei potrivite ii va determina pe investitori sa aiba o atitudine prudenta, ceea ce "se va repercuta
cu siguranta in rapiditatea cu care se va dezvolta acest sector". Totodata am aflat si ca o potentiala tinta a taxei pot fi SUV-urile, care potrivit Mariei Gabriela Diaconita, Specialist Marketing PR, Hyundai Auto Romania, ar putea fi afectate la capitolul vanzari, chiar daca in prezent acest segment este in plina crestere pe piata. Bogdan Militaru, Director de Marca - Seat, considera ca mentinerea taxei, intr-un mix de alti factori, poate avea un efect pozitiv asupra pietei auto, imbunatatind totodata si parcul auto romanesc. "Mentinerea taxei, coroborata cu programul de reinnoire a parcului auto si includerea a 30.000 de
autovehicule, precum si cresterea primei de casare vor avea efecte pozitive asupra pietei, impulsionand in acealasi timp calitatea parcului auto", declara Directorul de Marca - Seat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu